Bestellen

Kan ik via de website bestellen?

Via de website kan niet besteld worden. Het is wel mogelijk een overzicht met producten door te sturen naar onze customer service voor meer informatie. De tussenhandelaar kan op deze manier een offerte aanvragen. Vermeld hiervoor je bedrijfsnaam in het verzendformulier.

Leveren jullie ook aan particulieren?

Rehamij levert alleen aan de tussenhandel en niet aan eindgebruikers.

Hoe kan ik klant worden?

Ben jij een tussenhandel en wil je graag klant worden? Dat kan! Neem contact op met onze customer service via chat, e-mail of telefoon.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen, wijzigen of annuleren?

Bestellingen kunnen geplaatst worden via onze customer service via e-mail of telefoon.

Wat als een artikel niet op voorraad is?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging. In deze orderbevestigingen staat de leverdatum. Mocht een deel niet op voorraad zijn, vind je dit in de bevestiging terug en wordt dit alsnog automatisch opgestuurd.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Helaas kan de status van je bestelling niet online gevolgd worden. De customer service helpt je hier graag mee.

Kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Wij hopen natuurlijk dat de producten voldoen aan je verwachtingen. Als dit om welke reden dan ook niet het geval is, kan je je bestelling onder bepaalde voorwaarden retourneren of ruilen. Neem contact op met onze customer service om de voorwaarden te bespreken.

Hoe kan ik weten of het artikel op voorraad is?

De customer service helpt je hier graag mee. Neem contact op via chat, e-mail of telefoon.

Kan ik ook een proefzending bestellen?

Wil je graag een proefzending ontvangen? Onder bepaalde voorwaarden kan dit. Onze customer service helpt je graag verder. Neem contact op via e-mail of telefoon.

Kan ik op rekening bestellen?

Als klant van Rehamij kan je, na positieve toetsing, op rekening bestellen.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Niets aan de hand. Onze customer service helpt je graag. Neem contact op via chat, e-mail of telefoon.

Extra Services

Verzorgen jullie ook trainingen in PBM’s (ook op locatie)?

Wij ontzorgen onze klanten graag en willen deze taak dan ook graag uit handen nemen. Onze accountmanagers kunnen gerichte trainingen geven in onze uitgebreide showroom en tevens op locatie met de mobiele showroom.

PBM’s introduceren bij mijn klanten, wat zijn de mogelijkheden?

Onze productspecialisten staan graag voor je klaar en kunnen samen met jou naar de klant. Ze geven gerichte adviezen omtrent de keuze en het gebruik van persoonlijke beschermingsmiddelen.

Heeft u een showroom die ik kan bezoeken?

Op onze locatie in Bergambacht hebben wij een prachtige showroom waar je op afspraak terecht kunt. Daarnaast hebben we een mobiele showroom, die we inzetten op locatie bij trainingen en demonstraties.

Ik wil graag kleding laten bedrukken/borduren, kan dat?

Ja, dat kan. Wij kunnen zowel bedrukken als borduren. Neem hiervoor contact op met Marieke van onze customer service. Zij is gespecialiseerd op dit gebied en helpt je graag verder.

Kan ik een productsheet ontvangen?

Alle productsheets zijn te downloaden op de productpagina. Staat de benodigde taal er niet tussen? Neem dan contact op met onze customer service.

Kan ik een conformiteitsverklaring ontvangen?

Alle conformiteitsverklaringen zijn te vinden onder www.rehamij.nl/conformiteitsverklaringen. Staat de benodigde taal er niet tussen? Neem dan contact op met onze customer service.

Kan ik een productafbeelding ontvangen?

De productafbeeldingen zijn te downloaden vanaf de productpagina. Staat de afbeelding die je zoekt er niet tussen? Neem dan contact op met onze customer service.

Staan de producten van Rehamij in EZ base?

Rehamij is aangesloten bij EZ-Base. Dit is een productendatabase waar alle artikelen die Rehamij op voorraad houdt te vinden zijn. Het systeem maakt een koppeling met diverse webshops die wijzigingen van de leverancier meteen verwerken.

Staan de producten van Rehamij in DGE?

DGE staat voor Data Group Europe. Alle artikelen die Rehamij op voorraad houdt, zijn in deze database te vinden.

Staan de producten van Rehamij in IB?

IB is een artikeldatabase in de bouw. Diverse artikelen die Rehamij op voorraad houdt, zijn in deze database terug te vinden.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu

Niets aan de hand. Onze customer service helpt je graag. Neem contact op via chat, e-mail of telefoon.

Prijzen

Waar kan ik de prijzen vinden op de site?

De prijzen zijn niet terug te vinden op de website. Interesse in een product? Neem contact op met onze customer service.

Kan ik een prijslijst aanvragen?

Als klant van Rehamij kan je een prijslijst aanvragen. Neem contact op met onze customer service.

Hoe lang zijn prijzen geldig?

De PBM prijslijst is een half jaar geldig onder voorbehoud van tussentijdse prijswijzigingen.

De handschoenen prijslijst is doorgaans een maand geldig.

Kan ik als klant inloggen om prijzen te zien?

Helaas is dit nog niet mogelijk. Wij zijn er druk mee bezig, zodat je dit in de toekomst wel kunt.

Kan ik een kopie van mijn factuur opvragen?

Onze customer service helpt je graag. Neem contact op via e-mail of telefoon.

Krijg ik andere prijzen bij grotere aantallen?

Ja zeker. You buy more, you get more. Neem voor speciale prijzen contact op met jouw accountmanager.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Niets aan de hand. Onze customer service helpt je graag. Neem contact op via chat, e-mail of telefoon.

Leveringen

Kan ik ook afhalen?

Afhalen in Bergambacht is doordeweeks mogelijks tussen 8.30 en 17.00 uur. Houd er alsjeblieft rekening mee dat de verwerktijd van je order ongeveer 2 uur is.

Moet ik verzendkosten betalen?

De bestelde goederen kunnen gratis afgehaald worden in Bergambacht. Liever laten bezorgen? De verzendkosten bedragen €15,- per bestelling. Gratis verzending boven de €450,-.

Mijn zending klopt niet met wat ik besteld heb?

Dat is vervelend! Onze customer service lost het graag voor je op. Neem contact op via e-mail of telefoon.

De zending is beschadigd aangekomen?

Bij het verzenden van een bestelling kan er iets misgaan. Zie je bij aflevering dat de zending beschadigd is? Maak dan een aantekening bij de bodedienst en neem vervolgens contact op met onze customer service.

Hoe lang is de levertijd van een bestelling?

De levertijd is doorgaans binnen 24 uur, mits op voorraad.

In welke landen kan er afgeleverd worden?

Rehamij is distributeur voor de Benelux. Daarnaast leveren wij in Duitsland en Frankrijk. Levering nodig in een ander land? Dit kan in overleg.

Is er een ander afleveradres mogelijk?

Ja, natuurlijk! Je vermeld simpel het afleveradres op de order.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Niets aan de hand. Onze customer service helpt je graag. Neem contact op via chat, e-mail of telefoon.

Customer Service

Wij geven je graag advies

blijf op de hoogte

Ontvang het laatste nieuws in je mail

Alle branche-informatie, tips en adviezen en de nieuwste artikelen en acties gemakkelijk en snel in je mailbox!